.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش نفت در دولت نهم بیش از 24 سال اخیر بوده است


وزیر کشاورزی دولت اصلاحات، سازندگی با اشاره به اینکه هم اکنون تولید چاه های نفتی کشور کمتر از 15 درصد نسبت به 20 سال گذشته رسیده است، گفت: فروش نفت در دولت نهم بیش از میزان فروش نفت در 24 سال اخیر بوده است.

به گزارش شمال نیوز ، عیسی کلانتری عصر چهارشنبه در جمع تعدادی از کشاورزان، اعضای خانه کشاورز و انجمن مهندسان کشاورزی حامی موسوی در مازندران افزود: فرصتهای استثنایی سرمایه گذاری در دوران دولت با بی برنامگی از دست رفته است.

وی خاطرنشان کرد: منابع نفتی کشور به واسطه عدم سرمایه گذاری در حال نابودی بوده و تولید چاه های نفتی کشور کمتر از 15 درصد 20 سال گذشته رسیده است.

وزیر دوران نخست وزیری میرحسین موسوی با اشاره به اینکه رفاقت بنده با موسوی 27 سال و آشناییم با احمدی نژاد حدود 26 سال است، عنوان کرد: در این مدت از احمدی نژاد چیزی تحت عنوان صداقت، شهامت و عدالت محوری ندیدم.

کلانتری با بیان اینکه حتی برخی از وزرای دولت احمدی نژاد از بداخلاقی های وی ناراضی هستند، یادآور شد: موسوی مدیری بوده که در اوج بحران تصمیم درستی برای اداره کشور می گرفت.

وی با بیان اینکه هزینه سالانه کشور در دوران جنگ به طور میانگین سه و نیم میلیارد دلار بوده است، اظهار داشت: مهندس موسوی با درایت اساسی خود ضمن مدیریت صحیح بر اداره کشور توانست این هزینه سالانه را به یک میلیارد دلار در سال کاهش دهد.

وزیر کشاورزی دولت اصلاحات با اشاره به سرمایه های هدر رفته کشور در دولت احمدی نژاد گفت: به واسطه عدم سرمایه گذاری در چاه های نفتی تعداد شاغلان پارس جنوبی از 135 هزار نفر در سال 84 به 26 هزار نفر در سال جاری کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در آغاز دوران مدیریت اجرایی خود در کشور قول مهار بیکاری را در پایان دولت نهم داده بود، افزود: نرخ بیکاری از 10.9 در سال 84 به 12.9 در پایان سال 87 به گفته وزیر کار دولت نهم افزایش یافته است.

کلانتری با بیان اینکه کاهش میزان تورم در کشور دیگر وعده احمدی نژاد به مردم در سال 84 بوده است، افزود: نه تنها نرخ تورم در این مدت کاهش نیافته بلکه زندگی معیشتی، مسکن و رفاه مردم در این چهار سال بدتر شده است.

وی با اشاره به وجود چهار میلیون جوان فارغ التحصیل بیکار در کشور خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال در جامعه باید از توان جوانان فارغ التحصیلان جامعه برای اداره کشور سرمایه گذاری و بهره برداری کرد.

کلانتری با اعلام اینکه 90 درصد سرمایه نفتی کشور در چهار سال عمر دولت هدر رفته است، بیان داشت: باید تاسف خورد از دولتی که یکی از مدیرانش سند چشم انداز را که توسط مقامات ارشد نظام رویت شده است را پوچ، بی اساس می داند.

به گفته وی، دادستانی کل کشور با این اقدامهای مهم و اساسی برخورد جدی ندارد.

وزیر کشاورزی دولتهای سازندگی و اصلاحات با بیان اینکه هنوز آقای احمدی نژاد تکلیف 300 میلیارد دلار گم شده در کشور را برای دیوان محاسبات و سازمان بازرسی مشخص نکرده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارخانجات افتتاح شده در دولت نهم در آستانه ورشکستگی رفته و برخی تعطیل شدند.

وی با انتقاد از کارکرد صدا و سیما به واسطه استفاده از منابع بیت المال در جهت تبلیغ دولت نهم، عنوان کرد: تلاش رسانه غیرملی و رسانه های وابسته به دولت این است که جمعیت کمتری را برای صندوقهای رای بیاورند.

وی با اذعان به این مدعا که احمدی نژاد در صورتی رئیس جمهور آینده کشور خواهد شد که میزان رای دهندگان زیر 24 میلیون نفر باشند و اظهار داشت: در صورتی که تعداد رای دهندگان کشور بالای 24 میلیون نفر باشد به طور قطع موسوی پیروز انتخابات دهم ریاست جمهوری خواهد شد.

دبیرکل خانه کشاورز کشور با تاکید بر انسجام و جذب ستادهای حامی میرحسین موسوی در طبقه کشاورزان و روستاییان اظهار داشت: یکی از برنامه های مهندس موسوی اجرای اصل 29 قانون اساسی که همان بیمه روستاییان، افراد از کارافتاده و علیل بوده، است که در صورت موفقیت آن را اجرا خواهد کرد.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش به برخی شاخصهای سرمایه گذاری ایران در دنیا اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری خارجی دنیا در سال 2008 رقمی معادل هزار و 200 میلیارد دلار بوده در حالی که سرمایه گذاری ایران در این سال تنها 324 میلیون دلار بود.

وی ارزش پاسپورت ایران را در رده پس از ایران و رتبه 193 ذکر کرد و گفت: روابط خارجی ایران با سایر کشورهای دنیا در دولت نهم بسیار ضعیف بوده است.

کلانتری در پایان سفرهای استانی احمدی نژاد را به طور کامل تبلیغاتی و پرهزینه خواند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.316 seconds.